Opgelost door Schoonmaak Student: Geen goed bureau, zijn ook onbereikbaar

angry Opgelost
G.E. van Kerkvoorde

Ik ben een 52 jarige vrouw met fysieke beperkingen vanwege reuma en een spierziekte.
Heb vandaag voor het eerst een meisje van dit bureau laten schoonmaken.
Zij deed ander halve uur over het poetsen van de huiskamer en vroeg aan haar je hebt nog maar een half uur voor de rest van het huis.
Is het al zo laat zei ze stomverbaasd?
Zij kende de grootte van het huis want zij was vorige week drie uur bij ons op bezoek geweest en heb haar een rondleiding gegeven.
Heb toen schriftelijk van het bureau dit antwoord gekregen.

Goedemiddag,

Via Schoonmaakstudent kunt u een hulp in dienst nemen tussen de 16 en 23 jaar. Dit zijn dus schoolgaande hulpen. Het uurloon van een schoonmaakstudent is €11,50 bruto per uur.
Het uurloon is dus lager maar dat komt omdat ze ook iets minder ervaren zijn. Wij kunnen voor u opzoek gaan naar een nieuwe hulp, maar de kans is heel groot dat het iemand van 18 word.

Stephan

Het gaat bij mij niet om de leeftijd, maar om de kwaliteit. Heb zelfs inschrijfgeld moeten betalen.
Het meisje is weggelopen zonder wat te zeggen en liet mij achter in de rotzooi.

Mijn inschrijfgeld terug of een goede student die echt kan schoonmaken.

G.E. van Kerkvoorde
Er is totaal niet schoongemaakt, zij liep weg en liet mij in de rotzooi achter. Er wordt mij nu een nieuwe hulp aangeboden. Maar het vertrouwen is weg. Ik heb een hulp niet uit luxe, maar puur uit noodzaak. Kon vanochtend niet uit mijn bed komen vanwege de pijn door mijn reuma. Heb namelijk zelf moeten schoonmaken. Hopelijk komen jullie met een goede oplossing. Namelijk mijn inschrijfgeld terug of een goede hulp. Heb drie uur een kennismaking gehad en haar precies verteld wat de bedoeling is. Indien het dan nog niet duidelijk is, vraag ik mij af hoe deze studenten door jullie beoordeeld worden. Denk namelijk helemaal niet. Dit is jullie taak en niet die van mij.

Ook een klacht indienen over Schoonmaak Student?