Klacht Schoorsteenveegbedrijf Nederland: Schoorsteenkapvervanging wel betaald, niet uitgevoerd

Klachtnummer
# 131240
Gebruiker
wadijk@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens een reguliere schoorsteenveegbeurt opdracht gegeven om de afgewaaide kap te vervangen door een nieuwe. Kap zou uit het depot in Assen gehaald worden en ondertussen werd de schoorsteen geveegd en de nokpannen aangesmeerd die door dezelfde storm waren verschoven. Alle verrichtingen daarna contant betaald, ook de kap.
Deze bleek niet in voorraad te zijn maar dezelfde middag (10-08-2015) alsnog geplaatst worden. Dat gebeurde niet en ook niet naar diverse telefoontjes en een aangetekende brief.
Het adres is Sint Catharinastraat 3b, 5251 AR Vlijmen

De oplossing

Alsnog plaatsen van de kap of het reeds betaalde bedrag a €185 terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schoorsteenveegbedrijf Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schoorsteenveegbedrijf Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen