Klacht Schoorsteenveegbedrijf Nijssen: Kozijnen verkeerd opgemeten

Klachtnummer
# 116177
Gebruiker
J.P.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kozijnen + dubbel glas verkeerd opgemeten (meneer heeft ook een klussenbedrijf). Hierover contact opgenomen, hij zou langs komen. Zit nu al 4 weken te wachten, meneer komt niet, reageert niet op telefoontjes of whatsapp (leest ze wél), helemaal niks. Prutser...

De oplossing

Ik denk niet dat dit nog opgelost gaat worden, hij komt er bij mij niet meer in. Ik hoop alleen dat ik andere mensen langs deze weg voor meneer Nijssen en z'n praktijken kan waarschuwen.

2 reacties

  1. Auteur
    Schoorsteenveegbedrijf Nijssen
    Datum
    Vanwege verblijf voor werk in Duitsland is er niet gereageerd. De klacht is wel bekend. Maar door de acties van klager is de afhandeling ervan bijna onmogelijk!

    Namens eigenaar: C.H. Nijsen
  2. Auteur
    J.P.
    Datum
    Uiteindelijk ruim 5 weken zitten wachten, terwijl heer Nijsen wel degelijk in Nederland was (misschien niet 5 weken) en mijn berichtjes wel binnenkreeg op z'n telefoon en ze óók gelezen heeft. Dus z'n excuus dat hij in het buitenland zat; deze vlieger gaat bij mij niet op....(mail en whatsapp werken ook in het buitenland trouwens)

Ook een klacht indienen over ?