Klacht Schoorsteenveger Direct : PAS OP MOGELIJK OPLICHTERS

Klachtnummer
# 328488
Gebruiker
deHaas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afspraak gemaakt via schoorsteenveger direct, werden geholpen door Dakcontrol
bv.

Schoorsteenvegers kwamen bij mijn vrouw langs, kwamen zeer gehaast over. Na het vegen. Zeiden ze dat we een kap nodig hebben tegen de regen dit is al jaren zo. Waarom werd niet uitgelegd. Toen mijn vrouw zij dat ze hier nog over na wilde denken schreven ze negatief stook advies op de kwitantie/bewijs voor verzekering. Dit voelt als koppel verkoop onderdruk.

Schoorsteenveger direct heeft geen Email voor klantenservice en zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de uitgevoerde dienst in de algemene voorwaarden.

De oplossing

Reactie van het bedrijf, over geleverde dienst die ik als zeer slecht ervaren heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schoorsteenveger Direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schoorsteenveger Direct ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen