Klacht Schoorsteenveger Vossenberg: Teveel kosten in rekening gebracht voel me opgelicht.

Klachtnummer
# 551165
Gebruiker
Ramadani
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aantal meters op factuur klopt niet.
meerwerk gerekend, terwijl er geen meerwerk verricht is.
Werknemers waren nog geen 25 minuten binnen, waarbij komt dat de medewerker ook buiten heeft staan bellen met iemand. Aankomsttijd en vertrektijd staan op bewakingscamera, dus het is volledig onterecht dat er meerwerk word gerekend, daarnaast heb ik zelf de roet dat uit de schoorsteen is gekomen moeten opruimen.
Tenslotte zijn er voorrijkosten berekend die van tevoren niet waren besproken.

Ik heb de klacht op maandag 16 augustus en woensdag 18 augustus gemeld, maar men komt niet met een oplossing.

Ik voel me zwaar opgelicht, en ga juridische maatregelen treffen als dit binnen een week word opgelost.

De oplossing

Ik wil mijn teveel betaalde geld terug, heb andere schonsteenvegers gesproken en die rekenen maximaal €150,- terwijl ik een rekening heb betaald van €639,96.
Ik voel me zwaar opgelicht!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schoorsteenveger Vossenberg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schoorsteenveger Vossenberg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen