Klacht Schoorsteenveger Vossenberg: Teveel kosten in rekening gebracht voel me opgelicht.

Ramadani

Aantal meters op factuur klopt niet.
meerwerk gerekend, terwijl er geen meerwerk verricht is.
Werknemers waren nog geen 25 minuten binnen, waarbij komt dat de medewerker ook buiten heeft staan bellen met iemand. Aankomsttijd en vertrektijd staan op bewakingscamera, dus het is volledig onterecht dat er meerwerk word gerekend, daarnaast heb ik zelf de roet dat uit de schoorsteen is gekomen moeten opruimen.
Tenslotte zijn er voorrijkosten berekend die van tevoren niet waren besproken.

Ik heb de klacht op maandag 16 augustus en woensdag 18 augustus gemeld, maar men komt niet met een oplossing.

Ik voel me zwaar opgelicht, en ga juridische maatregelen treffen als dit binnen een week word opgelost.

Ik wil mijn teveel betaalde geld terug, heb andere schonsteenvegers gesproken en die rekenen maximaal €150,- terwijl ik een rekening heb betaald van €639,96.
Ik voel me zwaar opgelicht!

Wij vinden dat Schoorsteenveger Vossenberg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Schoorsteenveger Vossenberg?