Klacht Schreuder schilderwerken b.v.: Factuur ontvangen na herstel niet goed vastzetten glasplaten op dak serre

Paulamark

Schreuder heeft bij ons de kunststofplaten bovenop onze serre vervangen door glas. Echter, de glasplaten zijn gaan schuiven. Wij wezen Schreuder hierop en hij zou hiernaar komen kijken. Na 3 maanden bellen, mailen en 2 keer niet op komen dagen op afspraak terwijl een van ons wel vrij had moeten nemen van werk werd dit probleem eindelijk opgelost door de platen vast te kitten. Nu werden wij verrast met een rekening. Wij gingen ervan uit dat Schreuder dit kosteloos zou verhelpen aangezien Schreuder dit niet goed had vastgezet. De oude platen zaten immers wel geborgd. Bovendien hebben wij nooit een offerte ontvangen voor het herstellen. Wij hebben aangegeven verrast te zijn met de rekening. Volgens Schreuder waren de rubbers versleten waardoor de platen konden schuiven. Wij vinden het vreemd dat deze dan niet bij het plaatsen van het glas vervangen zijn. Volgens hem heeft hij de rekening gehalveerd, maar 107 euro voor een beetje kit en een half uur werk vinden wij veel en wij vinden zo ie zo dat Schreuder dit kosteloos had moeten verhelpen. Wij gaan er vanuit dat een erkend glaszetbedrijf de consequenties had kunnen voorzien. Naar onze mening komt het schuiven van de platen door het uitzetten en krimpen van het glas bij warmte en kou en niet door de rubbers. Wij vinden het een hele slechte service.

Reparatie laten vallen onder garantie, dus kosteloos.

Wij vinden dat Schreuder schilderwerken b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Schreuder schilderwerken b.v.?