Klacht Schreuder schilderwerken b.v.: onrechtmatig declareren van voorrijkosten na herstelwerk

Klachtnummer
# 11466
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 juni heb ik via Werkspot (opdracht nº 834508) een offerte gevraagd voor het schuren en schilderen van een binnentrap + omlijsting van de voordeur. in de woning van mijn zoon.
Ik ontving een gedetailleerde offerte van G.J. Schreuder die ik na telef. contact met hem heb aangenomen en bevestigd via email van 28 juni.
De offerte is maar ten dele uitgevoerd en volgens de vakman mocht de trap na 4 à 5 u. worden belopen, mijn zoon deed dit na 8 u. en halverwege de trap liet de verf los.
Mijn zoon belde op om dit te laten weten. De schilders kwamen een paar dagen later terug en erkende dat het werk niet goed was uitgevoerd.
Nu wil het schildersbedrijf echter voorrijkosten rekenen voor de keer dat ze herstelwerk hebben moeten verrichten en dreigen nu met een incasso.
Dit loopt al vanaf eind juni en na veel emails tussen hun en mij (als opdrachtgever), is volgens hun opeens mijn zoon de opdrachtgever en krijgt hij de incasso toegestuurd.



De oplossing

Ik wil geen voorrijkosten betalen omdat ze terug zijn moeten komen voor het herstellen van eerder slecht uitgevoerd werk en na het niet nakomen van de afgesproken offerte.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schreuder schilderwerken b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schreuder schilderwerken b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen