Klacht Schreuder schilderwerken b.v.: onrechtmatig eisen van voorrijkosten na herstelwerk

Anoniem

Via Werkspot heb ik een offerte ontvangen van dit bedrijf voor het schuren en schilderen van een binnentrap in de flat van mijn zoon in Den Haag.
1. De offerte is maar gedeeltelijk uitgevoerd.
I.p.v. grondig schuren zoals beschreven in de offerte, enkel geschuurd met een schuurpapiertje.
Geen grondverf gebruikt (zoals stond in de offerte), direct gelakt.
2. De verf bladerde de 1ste dag al af. Hij gaf in principe de schuld aan mijn zoon omdat hij te snel op de trap zou hebben gelopen, terwijl de schilder had aangegeven dat na 4 à 5 u. de trap beloopbaar was. Mijn zoon heeft 8 u. gewacht, de verf bleek nog nat, en brokkelde af.
3. De vakman is teruggeweest en gaf toe dat het niet goed was gedaan.
4. Heeft de trap overgeschilderd, overigens nog steeds niet volgens de offerte en wil nu voorrijkosten rekenen, die hij volgens hem had afgesproken met mijn zoon, wat geen juiste interpretatie is van de gebeurtenissen.
5. Ik heb 80 eur. onkosten gehad om terug te komen voor zijn herstelwerk.

Wij vinden dat Schreuder schilderwerken b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Schreuder schilderwerken b.v.?