Klacht Sciencefactory.nl: -

Dino231

Ik heb op 7 juli 2019 via Facebook een verrekijker gekocht via TN ECOMMERCE
Ik heb tot heden nog steeds niks ontvangen!
Nergens een telefoon nummer of e-mail adres te vinden meer.
Maar op 7 juli kwam
Er steeds reclame spotjes voorbij op Facebook met allemaal goede recensies.

Ik wil of de verrekijker ontvangen of mijn geld terug.
€34,-

Sciencefactory.nl
    Hi A. Logjes,

Dank voor je berichtje.

De gemiddelde levertijd van onze producten naar Nederland bedraagt 7-14 dagen. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling eventjes op zich laat wachten. Als het goed is staat dit ook op de website vermeld en in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. (--> https://sciencefactory.nl/pages/bestelling-en-levering)

Mocht je je bestelling willen volgen, dan kan dat via onze website door naar de "Track je order" pagina te gaan (--> https://sciencefactory.nl/pages/track-je-order)

Vul hiervoor het Tracking nummer van je bestelling in om de Tracking status van je bestelling in te zien. Mogelijk heb je deze nog niet ontvangen.

De Tracking code van je bestelling is: 3SALX000000097883

Mocht de tracking informatie nog niet beschikbaar zijn. In dat geval stellen we voor om de Tracking even na te gaan op de volgende website: http://parcelsapp.com/nl

We zijn het even voor je nagegaan en konden zien dat je pakketje inmiddels in Nederland is aangekomen. Naar verwachting zal je pakketje binnen enkele dagen bij je thuis worden bezorgd.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verdere vragen hebben, stuur ons even een mailtje naar info@sciencefactory.nl. Of vul het contactformulier in op onze website. Deze is te vinden op de volgende pagina: https://sciencefactory.nl/pages/contact

Wij staan er 7 dagen in de week klaar voor om je verder te helpen!

Vriendelijke groeten,

Team Science Factory

Ook een klacht indienen over Sciencefactory.nl?