Opgelost door Sciencefactory.nl: Vanaf 12 oktober 2019 nog steeds geen terugbetaling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 454208
Gebruiker
consument
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product werkte niet. Dit direct terug gestuurd, precies zoals ik het kreeg en wacht nog altijd op een terug betaling incl verzendkosten.
Het is in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd en zonder gebruikssporen.

Eerder via mail contact gehad met Tim.

De oplossing

Mij z.s.m terug betalen inc de verzendkosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Sciencefactory.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo,

    Dank voor je bericht.

    We zijn je bestelling zojuist even nagegaan en kunnen zien dat het aankoopbedrag op 22 oktober, 2019 is teruggestort op je credit card.

    Mocht je verdere vragen hebben, dan verzoeken we je om even direct met onze klantenservice contact op te nemen via onze contact pagina of door een mailtje te sturen naar info@sciencefactory.nl.

    Vriendelijke groeten,

    Team Science Factory

Uiteindelijke oplossing

Auteur
consument
Datum
Uiteindelijke oplossing
Grotendeels. Er is via mijn creditcard het aankoopbedrag terug betaald, dat had ik gemist deze heb ik al een poos niet meer, en ik keek mijn betaalrekening na en daar stond het niet op. Maar het product werkte niet en ik heb ook om de retour kosten gevraagd. Deze heb ik niet gekregen. In de mail is daar destijds ook niet op gereageerd. Dan zou het voor mij pas helemaal opgelost zijn,
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Sciencefactory.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen