Opgelost door Sciencefactory.nl: Vanaf 12 oktober 2019 nog steeds geen terugbetaling

content Opgelost
consument

Product werkte niet. Dit direct terug gestuurd, precies zoals ik het kreeg en wacht nog altijd op een terug betaling incl verzendkosten.
Het is in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd en zonder gebruikssporen.

Eerder via mail contact gehad met Tim.

Mij z.s.m terug betalen inc de verzendkosten.

Sciencefactory.nl
    Hallo,

Dank voor je bericht.

We zijn je bestelling zojuist even nagegaan en kunnen zien dat het aankoopbedrag op 22 oktober, 2019 is teruggestort op je credit card.

Mocht je verdere vragen hebben, dan verzoeken we je om even direct met onze klantenservice contact op te nemen via onze contact pagina of door een mailtje te sturen naar info@sciencefactory.nl.

Vriendelijke groeten,

Team Science Factory

consument
Grotendeels. Er is via mijn creditcard het aankoopbedrag terug betaald, dat had ik gemist deze heb ik al een poos niet meer, en ik keek mijn betaalrekening na en daar stond het niet op. Maar het product werkte niet en ik heb ook om de retour kosten gevraagd. Deze heb ik niet gekregen. In de mail is daar destijds ook niet op gereageerd. Dan zou het voor mij pas helemaal opgelost zijn,

Ook een klacht indienen over Sciencefactory.nl?