Opgelost door SCNED: 3D brillen betaald, nooit geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28693
Gebruiker
de Tol 41
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 3D brillen gekocht en betaald bij SCNED, Samsung SSG - 4100,
order 538. Meerdere malen gebeld, telefonisch niet te bereiken.
Uiteindelijk na het dreigen van het doen van een aangifte reageert men
op mijn mail. Beloven dat de bestelling de week er na binnen komt. Weer
een aantal weken verder, weer dreigen per mail van aangifte, krijg je een
standaard mail terug waarin zij hun problemen kenbaar maken
organisatorisch, dit zou per 1 juni opgelost zijn. Geduld is wat ze vragen
in hun mail en zullen snel tot terugstorting van het geld overgaan.

De oplossing

Geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

SCNED is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    de Tol 41
    Datum
    Klopt bij nader inzien, 30 juni is de termijn. We wachten het af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
de Tol 41
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SCNED?