Klacht SCNED: Geen levering van producten

Klachtnummer
# 28880
Gebruiker
JS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 oktober 2012 een bestelling gedaan van 25x teac FD-235PUK-B floppy drive. Hiervan zijn tot op heden 5 stuks geleverd. Na herhaaldelijk verzoek om de overige artikelen uit te leveren (met de iedere keer de belofte dat ze geleverd zouden worden) uiteindelijk in februari 2013 een incassotraject gestart om het resterende betaalde bedrag terug te krijgen. Zelf geen contact meer kunnen krijgen met van der Meer van SCNED (niet telefonisch of per mail, geen reactie) en ook na belofte aan het incassobureau om het resterende bedrag (zou voor 15 april 2013 terug betaald worden) terug te storten is er geen contact meer geweest.

De oplossing

Terug betaling van het resterende bedrag inclusief gemaakte incassokosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

SCNED is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over SCNED?