Klacht Scooter Center Nederland: Scooter die het niet doet.

Klachtnummer
# 421648
Gebruiker
TweedeKopjes#379
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 september 2019 heb ik een nieuwe AGM vx 50 bij Scooter Center gekocht in het filiaal in Den Haag. Ik kon er een week goed mee rijden maar daarna begonnen de problemen. De scooter wilde niet meer opstarten en nadat ik met de kickstart hem weer aan de praat kreeg kon ik er maximaal 5 minuten mee rijden. Ook reed ik een keer een stuk dat niet langer was dan 2 kilometer vervolgens moest ik met de scooter aan de hand weer terug naar huis omdat hij helemaal niet meer opstartte. Hiervoor hadden we meerdere malen gebeld en dat ging heel moeizaam van hun kant. Steeds was het te druk en werd mij beloofd dat ik op een later moment teruggebeld zou worden, wat ook niet gebeurde. Soms werd er zelfs gewoon niet opgenomen. Uiteindelijk werd er toch een afspraak gemaakt om mijn scooter op te halen maar ook toen kwam er niemand opdagen.Ik ben toen de hele dag thuisgebleven en was toen ook niet naar school gegaan. 3 dagen verder en mijn scooter werd eindelijk opgehaald om vervolgens te horen dat het aan de accu lag. Het was toen gerepareerd en na 3 keer gereden te hebben begaf de scooter het alweer. Nu start hij zelfs niet meer met de kickstart. Ik vind het niet kunnen dat ik een nieuwe scooter bij Scooter Center aanschaf voor €1599 en vervolgens niet eens van kan genieten. Ik betaal dus ook sinds september een verzekering voor een defecte scooter. Ik heb mijn scooter nu geschorst waar ook kosten aan verbonden zijn.

De oplossing

Ik verwacht dat Scooter Center binnen twee weken de scooter komt ophalen en het hele bedrag dat ik voor de scooter heb betaald (€1599) + de verzekering voor de maanden september tot en met januari dus 6 keer €44 en de kosten voor de schorsing bij de RDW (€11) terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scooter Center Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scooter Center Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen