Klacht Scooter Voorburg: Na 3 keer bijbetalen nog niet gemaakt

Klachtnummer
# 394577
Gebruiker
Barbar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Scooter voor reparatie aangeboden en toen ik deze had opgehaald en betaald bleek het probleem helemaal niet opgelost.toen weer terug ,bleek er nog wat anders te zijn en dus weer bij betaald maar nog steeds het zelfde probleem en dus weer terug moest ik nu 120 euro betalen want het was nu gevonden.
Toen ik daar weg reed kwam ik niet vooruit en hij zij dat deze 4 weken had stil gestaan en dat hij vanzelf wel weer beter ging rijden,niet dus het zelfde probleem weer en drie keer betaald,dus nu was ik boos en deze man vond dat ik niet mocht zijn en dus wees hij mij de deur om dat ik boos was.
Mensen ga hier niet heen ,ik heb zelfs een keer een scooter terug gekregen waarbij alle schroeven en accu los onder mijn zadel lag.
Als je 3 keer steeds bij betaald en het probleem is er gewoon nog hoe zou je dan reageren als persoon
Op zoon bedijf

Gewenste oplossing

Kosten terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scooter Voorburg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scooter Voorburg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen