Wij vinden dat Scooterdiscounter.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Scooterdiscounter.net: Niet geleverde scooter na aanbetaling
Details
Klacht
Voordat ik met vakantie ging heb ik een scooter via internet besteld bij scooterdiscounter.net. Omdat ik niets over de leverdatum vond en gevraagd had de scooter op maandag 13 augustus te leveren, heb ik diverse mailtjes gestuurd die allemaal terug in mijn postvak belandde. Bellen kon al eerder niet vermelde de website vanwege drukte. Vanwege de vakantie van het bedrijf, dacht ik dat hun mailbox vol zat. Ik dacht, laat ik nog eens even op de website kijken, wat blijkt, is de website om administratieve redenen gesloten. Het ergste is: ik heb al euro 740,- aanbetaald via IDeal voor de scooter. Ik ben ook in het bezit van een factuur. Nu begrijpt u dat ik het een beetje benauwd begin te krijgen, en me afvraag of de scooter nog wel geleverd gaat worden en welke acties ik nu kan ondernemen. Het bedrijf kent ook alleen een postbusnr. en geen adres.Wel heb ik een Belgisch KvK nummer, maar de bijbehorende persoon zegt hier niets van te weten.Gewenste oplossing
Ik eis mijn aanbetaling ad. 740,- euro terug, of dat de scooter zelf geleverd gaat worden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.