Klacht Scooterhuis Scheveningen : Heeele slechte service! Scooter snel kapot

Klachtnummer
# 304993
Gebruiker
Alyssam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heeele slechte service! Vanaf begin alleen maar ellende met een NIEUWE scooter! Wel 5 x terug moeten gaan omdat ze dingen niet goed maken en het telkens aan iets anders ligt! (Lichten kapot, fabrieksfouten?, en daarna lag het ineens aan een schakelaar?) scooter nog geen jaar oud en de accu binnen half jaar moeten laten vervangen! En dan ook nog zeggen dat wij er zelf aan gezeten zouden hebben?? Vervolgens (ondanks garantie en dit viel er natuurlijk niet onder) weer laten maken omdat die het weer niet deed, en 160€ kwijt. Eenmaal terug blijkt nu weer de toeter kapot te zijn, terwijl die het wel deed voor de reparatie! Paar weken later (vandaag dus) valt die tijdens het rijden weer uit! Dus niks goed gemaakt en geld betaald voor helemaal niks! Ik komt hier nooit meer terug en raad iedereen het af om hier iets te gaan kopen! Ik betaal nu maar gewoon wat meer bij een andere scooter zaak die het tenminste wel goed kan maken!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scooterhuis Scheveningen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scooterhuis Scheveningen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen