Klacht Scooteronderdelenshop.com: Niet nakomen van leverings en terugbetalings verplichtingen, en hoge kosten klantenservice.

Com@home

Ik heb onderdelen besteld en daar maar een deel van ontvangen. Geprobeerd om telefonisch in contact te komen via klantenservice en daarbij 2x 30 minuten in de wacht gestaan tegen 50 eurocent per minuut. Ook op de mail wordt niet gereageerd. Gezien de slechte reviews die ik jammer genoeg pas achteraf heb gelezen, zijn er veel gedupeerden die onderdelen niet hebben ontvangen, vervolgens niet in contact kunnen treden, en daarbij hoge kosten moeten maken omdat je steeds in de wacht wordt gezet. Gezien het maar Bougies zijn die standaard op voorraad zijn, voel ik me gedupeerd en verwacht ik niet dat ze alsnog worden geleverd dan wel terug worden betaald aan mij. Zeker gezien dat er een legio aan mensen zijn die hetzelfde zijn overkomen.

Ik zie graag dat ze alsnog worden geleverd, maar liever nog heb ik dat ze mij het bedrag terug storten. Gezien hoe Scooteronderdelenshop.com met zijn klanten omgaat, is dit de laatste keer dat ik daar onderdelen bestel. Mogelijk hebben ze 110.000 excuses voor 100.000 klanten die ze hebben benadeelt.

Wij vinden dat Scooteronderdelenshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Scooteronderdelenshop.com?