Klacht Scooteronderdelenshop.com: Oplichter?!

Klachtnummer
# 474000
Gebruiker
Agnieszka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

10-08 Ik heb een scooterhelm besteld. Na drie weken is de bestelling nog steeds niet aangekomen. Ik stuurde een e-mail en kreeg antwoord dat ze de reden zouden controleren. Sindsdien is er een week verstreken, ik heb nog twee e-mails gestuurd waarop ik geen antwoord kreeg

De oplossing

Ik wil dat ze mijn bestelling annuleren en mijn geld storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scooteronderdelenshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scooteronderdelenshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen