Klacht Scooteronderdelenshop.com: Reageren totaal niet op je probleem

Kymco Joop

Besteld 25-09-2020 Achterdrager set koffer kymco agility 16+ 50 Na 15 werkdagen gewacht te hebben (17-10-2020 ) gevraagd na 10 minuten in de wacht gestaan en naar hun muziek geluisterd te hebben een Mevrouw aan de lijn gekregen , ging dit uitzoeken weer 5 minuten gewacht , en kwam terug om te zeggen dat er een fout bij hun was gemaakt , wat weet ik niet .
Zou het geld terug krijgen zij ze . vandaag 23-10-2020 weer gebeld waar mijn geld bleef , weer 6 minuten in de wacht met hun muziek en 3 minuten praten ( altijd als je belt altijd 2 wachtende voor uw ) Geld zou terug zijn gestort , maar niets op mijn bank rekening dit zou wat langer onderweg zijn zij deze Mevrouw . het interesseert hun niks deze problemen
Ik heb in veel bewoordingen uitgelegd hoe ik over hun bedrijf denk , en ik dit nog nooit zo heb meegemaakt dat een klant zo word behandelt en dat dit het laatste artikel is wat ik ooit nog bij hun zal kopen ,maar ik denk dat dit hun niet boeit . Nu nog afwachten of ik mijn geld terug zie . Het heeft mij wel geld gekost om informatie van hun te krijgen eerste gesprek 15 bel minuten + tweede gesprek 9 bel minuten totale belkosten 24x 50 cent = 12,00 euro .Dit vind ik gewoon schandalig
Voor een artikel ter waarde van totaal 36,94 Euro .
Hopelijk dat uw met deze gegevens iets doet, zodat andere mensen niet met deze problemen worden opgezadeld en ze hiervoor waarschuwt . Graag een terug koppeling van wat uw hier over onder neemt zodat ik ook mijn scooter club dit dan kan meedelen .
In afwachting van uw antwoord al hartelijk dank . Gr . Jo Michel

Mijn geld terug dit loopt al van de bestelling 25-06-2020

Wij vinden dat Scooteronderdelenshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Scooteronderdelenshop.com?