Klacht Scooteronderdelenshop.com: Slechte/geen service bij verkeerde levering.

Klachtnummer
# 390360
Gebruiker
mammerl46
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het kettingslot wat ik heb besteld wordt niet geleverd. Er is een verkeerd kettingslot geleverd en vervolgens nog een. Dit zou worden opgelost, maar dit is nu al bijna een maand aan de gang. Afspraken worden slecht nagekomen, zoals ik bel morgen terug en vervolgens een week niks laten horen. Ik heb zelf meerdere malen gemaild en gebeld, maar dit haalt niks uit.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf het kettingslot levert wat ik heb besteld en de verkeerde sloten komt ophalen. Of juiste korting op het betaalde bedrag in verhouding met het (verkeerde) geleverde kettingslot.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scooteronderdelenshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scooteronderdelenshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen