Klacht Scooteronderdelenshop.com: Webshop levert niet en reageert heel slecht tot niet op mails.

Nico-89

Ik heb op 28-5 een bestelling gedaan op basis van Afterpay bij de webshop. Er stond aangegeven dat het product binnen 2 werkdagen wordt geleverd.
Op 1-6-2020 krijg ik een update mail over een bestelling (met een heel ander ordernummer als mijn bestelling) met daarin aangegeven dat de bestelling vertraagd is ivm de drukte bij PostNL.
Door het uitblijven van berichtgeving heb ik op 7-6 zelf een mail gestuurd aan het bedrijf. Hierop geen reactie. Op 10-6 heb ik nog een mail gestuurd waar een reactie op kwam. Ik citeer ‘deze wordt morgen verstuurd’. Vervolgens is het inmiddels 17-6 en heb ik nog steeds niets vernomen. In de tussentijd heb ik ook al weer diverse mails gestuurd. Ook heb ik zelf afterpay moeten bellen om de looptijd voor de betaling te verlengen.

Ik wil dat het bedrijf mijn bestelling annuleert.

Wij vinden dat Scooteronderdelenshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Scooteronderdelenshop.com?