Klacht Scooteronderdelenshop.com: Webshop levert niet en reageert heel slecht tot niet op mails.

Klachtnummer
# 455065
Gebruiker
Nico-89
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 28-5 een bestelling gedaan op basis van Afterpay bij de webshop. Er stond aangegeven dat het product binnen 2 werkdagen wordt geleverd.
Op 1-6-2020 krijg ik een update mail over een bestelling (met een heel ander ordernummer als mijn bestelling) met daarin aangegeven dat de bestelling vertraagd is ivm de drukte bij PostNL.
Door het uitblijven van berichtgeving heb ik op 7-6 zelf een mail gestuurd aan het bedrijf. Hierop geen reactie. Op 10-6 heb ik nog een mail gestuurd waar een reactie op kwam. Ik citeer ‘deze wordt morgen verstuurd’. Vervolgens is het inmiddels 17-6 en heb ik nog steeds niets vernomen. In de tussentijd heb ik ook al weer diverse mails gestuurd. Ook heb ik zelf afterpay moeten bellen om de looptijd voor de betaling te verlengen.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn bestelling annuleert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scooteronderdelenshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scooteronderdelenshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen