Klacht Scootershop Beverwijk: Windscherm van scooter wordt niet geleverd.
Details
Klacht
Op 7-8-2014 heb ik een scooter gekocht bij Scootershop Beverwijk aan de Zeestraat 52 in Beverwijk. Op 22-8-2014 is deze scooter afgeleverd zonder het bestelde windscherm. Mondeling en per mail van 23-8-2014 is bevestigd dat deze nog nageleverd zou worden. Op 6-9-2014 is telefonisch contact geweest . Op 9-9-2014 is een bezoek aan de winkel geweest. Op 11-9-2014 telefonisch contact. Op 19-9-2014 een bezoek aan de winkel gebracht en aangegeven dat ik het aankomende week geleverd wilde hebben. Op 23-9-2014 gebeld, het zou deze week binnen komen en anders zou het gehaald gaan worden, morgen zou hij dit weten. Op 24-9-2014 contact opgenomen, op 26-9-2014 meerdere keren contact gehad. Steeds is er weer een nieuwe reden dat het scherm niet geleverd kan worden.Gewenste oplossing
Alsnog de levering of € 150 retour om bij een andere zaak een windscherm te kopen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.