Klacht Scootershop Beverwijk: Windscherm van scooter wordt niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 78827
Gebruiker
Toine Lippes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 7-8-2014 heb ik een scooter gekocht bij Scootershop Beverwijk aan de Zeestraat 52 in Beverwijk. Op 22-8-2014 is deze scooter afgeleverd zonder het bestelde windscherm. Mondeling en per mail van 23-8-2014 is bevestigd dat deze nog nageleverd zou worden. Op 6-9-2014 is telefonisch contact geweest . Op 9-9-2014 is een bezoek aan de winkel geweest. Op 11-9-2014 telefonisch contact. Op 19-9-2014 een bezoek aan de winkel gebracht en aangegeven dat ik het aankomende week geleverd wilde hebben. Op 23-9-2014 gebeld, het zou deze week binnen komen en anders zou het gehaald gaan worden, morgen zou hij dit weten. Op 24-9-2014 contact opgenomen, op 26-9-2014 meerdere keren contact gehad. Steeds is er weer een nieuwe reden dat het scherm niet geleverd kan worden.

Gewenste oplossing

Alsnog de levering of € 150 retour om bij een andere zaak een windscherm te kopen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Toine Lippes
    Datum
    Na overleg met de Consumentenbond heb ik de Scootershop formeel in gebreke gesteld en dat ik de koop ontbindt mbt het windscherm. Dat hielp, er was een misverstand, het windscherm stond allang klaar....de volgende dag meteen erheen. Helaas bleek dat windscherm niet te passen. Daarop mijn ingebrekestelling herhaald. Na 5 dagen kreeg ik dan alsnog mijn windscherm! Deze past wel, alleen is het niet het goede type, je wordt verblind door de koplamp. Maar ik accepteer het want ik ben het zat.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Scootershop Beverwijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen