Klacht scootfun.nl: besteld,betaald en NIET betaald.

Klachtnummer
# 29631
Gebruiker
S.degraaff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij u een bestelling geplaats, een email ontvangen dat mijn bestelling is geplaats en direct daarna het geld overgemaakt. Ik heb nog steeds niks mogen ontvangen en in mijn account staat in de status dat jullie nog steeds op geld zitten te wachten terwijl ik het allang al betaald heb. Tevens reageren jullie gewoon niet op de emailtjes en kan ik jullie niet bereiken op het telefoon nummer aangezien deze niet bestaat!!!

De oplossing

Ik zou graag dat mijn spullen zo snel mogelijk geleverd worden en anders wil ik mijn geld terug. Mocht dit niet gebeuren stap ik naar de politie voor aangifte!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat scootfun.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over scootfun.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen