Klacht scootfun.nl: Retoursbetaling na halfjaar nog steeds niet ontvangen.

Omer

Nadat ik mijn bestelling op de site had betaald via IDEAL werd ik na een paar dagen gebeld dat de prijs van een bestelling is verhoogd en dat dit niet vermeld was op de website. Er werd mij gevraagd of ik nog steeds ermee akkoord ging. Ik had het geaccepteerd.

Toen ik de gedeelte van mijn bestelling had ontvangen, ontbrak de onderdeel waarvoor ik meer had moeten betalen. Hiervoor heb ik 2 maanden lang bijna 3 keer per week contact opgenomen hoe het ermee zat. Daarnaast ook een mailwisseling gehad. Steeds kreeg ik te horen dat ze het zullen onderzoeken.

Na een lange periode zonder vooruitgang, eiste ik de 'niet ontvangen onderdeel' niet meer hoeft en mijn geld terug wil ontvangen. Hiermee is er ook akkoord gegaan en bevestigd per mail.

Daarna volgde er een 2e fase met problemen, waarbij ik mijn geld maar niet kreeg. Scootfun beweerde dat ze het geld hadden overgemaakt, terwijl dat niet zo was.

Nog steeds zit ik erachteraan en zal dat doen totdat ik mijn geld terug ontvang.

Ik wil de bedrag terug ontvangen voor de niet geleverde product.

Het gaat om de onderdelen, Zwarte binnenkappen piaggio zip.

Door een spontane prijsverhoging op de binnenkappen set had ik ook extra bedrag van €65,- overgemaakt naar uw rekening. Dus 230 euro incl btw in totaal alleen voor de binnenkappen set

Daarnaast moet ik ook nog het bedrag van de niet geleverde product ontvangen. Het gaat om 'Buddydek Puch Zip Dubbel Kleur Zwart 21768' met een bedrag van €9,75 incl btw.

Dus een bedrag van totaal 239,75 euro die ik geretourneerd moet krijgen van u.

Wij vinden dat scootfun.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over scootfun.nl?