Klacht Scootmobiel Center Nederland: scootmobiel vanaf 17 december in reparatie recht op vervangend vervoer

san

ma 15 decemeber heb ik kontakt gehad met bedrijf dat mijn man zijn scootmobiel niet goed was wielen voor slipte door wo de 17de kwam die pas om hem op te halen terwijl ik in garantie zit en betaald heb voor 24/7 pechhulp hij haalde hem op en bood aan vervangend vervoer met de woorden hij is morgen terug nou dan hoef mijn man geen vervangend vervoer hij kwam de volgende dag terug mijn man gaat de scootmobiel proberen en reed bijna de deur van de schuur er uit hij remde niet ik was er niet hij nam de scootmobiel mee ik gebeld die maandag erop zou terug gebeld worden enzo belde ik drie keer per dag maar word niet terug gebeld twee dagen voor kerst werd ik gebeld in de avond om zeven uur u krijgt morgen vervangend vervoer oke ik wachten die dag niets ik kijk in mijn mail sorry we staam met pech we komen met kerst waarop ik mailde dat ze dat niet kunnen maken om mij ook nog eens met kerst vast te zetten nu ben ik weer dagen aan het bellen en nu krijg ik een mail ze bellen niet terug we he

vervangend vervoer mijn man zit al twee weken opgesloten en ze willen dat niet geven waar hij recht op heb als het me allemaal niet aanstond omdat ik laaiend werd moest ik maar een ander zoeken het kan nog wel even duren dat de mobiel klaar is omdat de fabrieken niet werken werd er gezegd en dat ze het mij twee keer hebben aangeboden is mijn recht op volgend hem ja de eerste keer zei die duurd een dag en verder kreeg ik ze niet meer te pakken heb er zo,n honderd telefoontjes tegen aan gegooid en dan willen ze met kerst komen dat pik niemand steeds voor niets wachten ik heb van tevoren ruim 400 betaald voor verzekering pech hulp en en onderhoud

Wij vinden dat Scootmobiel Center Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

san
    jammer dat deze klacht niet behandeld word bedrijf niet actief nee dat wist ik al

san

Ook een klacht indienen over Scootmobiel Center Nederland?