Klacht Scootmobiel Hulpdienst: dst het niet kan dat een diebstverlenend bedrijf 14 dagen sluit .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340353
Gebruiker
scootmobielhulpdienst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 20 dec. lekke bank gemeldt. op vrijdag 21 dec. morgens band gemaakt door hulpdienst. vrijdagmiddag staat band weer helemaal leeg. scootmobiel is niet berijbaar. staat op gallery flat. klantenservice is niet bereikbaar. callcentrum. reperatiedienst zijn op vakantie. steeds beloofd dat ik terug gebeld wordt. op 02 jan, kan ik pas met klantenservice contakt opnemen.
ben verzekerd voor reperatie. ik ben afhankelijk van scootmobiel.zit nu opgesloten in mijn flat.

De oplossing

mijn afhankelijkheid met spoed oplossen. mijn scootmobiel maken of een vervangende scootmobiel geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scootmobiel Hulpdienst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
scootmobielhulpdienst
Datum
Uiteindelijke oplossing
de oplossing is dat scootmobielhulpdienst door middel , van een grote mond , telefoontje , mij als klant onmiddellijk, per 29 dec.j.l. heeft geschorst. het rare vind ik hier van ..scootmobielhulpdienst heeft mijn lekke band , niet willen makem, terwijl ik daar 2 jaar maandelijks kosten voor heb betaald, omdat zij 14 dagen gesloten waren. maar nu konden zij met mij dus wel telefonisch contakt op nemen. de band was naar reperatie scootmobielhulpdienst naar een paar uren weer plat. vrijdag j.l. heeft een reperatiedienst mijn band gemaakt. in de buitenband zat een stuk glas zo groot 1x1cm. tja, elke stomme idioot snapt dan dat de binnenband weer stuk gaat. scootmobielhulpdienst schijnbaar niet. of is het de vedoeling dat ik binnenbanden en reperatie uren ga betalen. u bent gewaarschuwd. vos in wolfskleren
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Scootmobiel Hulpdienst?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen