Klacht Scootmobiel Hulpdienst: dst het niet kan dat een diebstverlenend bedrijf 14 dagen sluit .

scootmobielhulpdienst

op 20 dec. lekke bank gemeldt. op vrijdag 21 dec. morgens band gemaakt door hulpdienst. vrijdagmiddag staat band weer helemaal leeg. scootmobiel is niet berijbaar. staat op gallery flat. klantenservice is niet bereikbaar. callcentrum. reperatiedienst zijn op vakantie. steeds beloofd dat ik terug gebeld wordt. op 02 jan, kan ik pas met klantenservice contakt opnemen.
ben verzekerd voor reperatie. ik ben afhankelijk van scootmobiel.zit nu opgesloten in mijn flat.

mijn afhankelijkheid met spoed oplossen. mijn scootmobiel maken of een vervangende scootmobiel geven

Wij vinden dat Scootmobiel Hulpdienst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

scootmobielhulpdienst
de oplossing is dat scootmobielhulpdienst door middel , van een grote mond , telefoontje , mij als klant onmiddellijk, per 29 dec.j.l. heeft geschorst. het rare vind ik hier van ..scootmobielhulpdienst heeft mijn lekke band , niet willen makem, terwijl ik daar 2 jaar maandelijks kosten voor heb betaald, omdat zij 14 dagen gesloten waren. maar nu konden zij met mij dus wel telefonisch contakt op nemen. de band was naar reperatie scootmobielhulpdienst naar een paar uren weer plat. vrijdag j.l. heeft een reperatiedienst mijn band gemaakt. in de buitenband zat een stuk glas zo groot 1x1cm. tja, elke stomme idioot snapt dan dat de binnenband weer stuk gaat. scootmobielhulpdienst schijnbaar niet. of is het de vedoeling dat ik binnenbanden en reperatie uren ga betalen. u bent gewaarschuwd. vos in wolfskleren

Ook een klacht indienen over Scootmobiel Hulpdienst?