Klacht Scootmobielbenodigdheden.nl: Bestelde (en betaalde) goederen na 11 dagen nog niet geleverd, geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 274034
Gebruiker
Leo B76
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11-9 iets besteld en direct betaald, via Ideal, zelfde dag een betaalbevestiging ontvangen met daarin:
(............)
Geachte heer, mevrouw, ,

Hartelijk dank voor uw bestelling, met factuurnummer xxxxxxx. Wij hebben uw betaling correct ontvangen en zullen uw pakket zo spoedig mogelijk verzenden. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u automatisch een bevestiging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Vriendelijke groet,

Scootmobielbenodigdheden
(............)

Geen bevestiging van verzending ontvangen.
Vervolgens op 15-9 en 21-9 hierover gemaild.
Op 22-9 op hun website contactformulier ingevuld.

Nog geen reactie, en nog steeds in afwachting van de producten.

Telefonisch contact niet mogelijk, nergens een telefoonnummer te vinden

De oplossing

Goederen binnen krijgen, telefonisch contact mogelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scootmobielbenodigdheden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scootmobielbenodigdheden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen