Klacht Scootmobile4all: Geleverde scootmobiel past niet in lift en is niet wendbaar.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 278819
Gebruiker
scoot
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geleverd product komt niet overeen met gegevens op website

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scootmobile4all hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    scoot
    Datum
    Per e-mail ontving ik vandaag 30 oktober antwoord waarin Scootmobile4all NIET ingaat op de klacht en niet bereid is de koop terug te draaien. Meeste zaken hebben een bedenktijd, deze NIET.
  2. Auteur
    scoot
    Datum
    30-10-2017

    Geachte meneer,
    Na een gesprek met de consumentenbond beroep ik mij op een bedenktijd van 14 dagen waarin ik de koop ongedaan kan maken.

    De overeenkomst is bij mij thuis afgesloten.
    Bij dezen maak ik de koop ongedaan.
    In gestuurde de e-mail mijn bankgegevens.
    Met vriendelijke groet

  3. Auteur
    scoot
    Datum
    Jurist van de consumentenbond heeft de zaak in behandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
scoot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds is de juriste van de consumentenbond bezig, meneer reageert niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Scootmobile4all?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen