Klacht ScootPlaza: geen restitutie servicecontract

Klachtnummer
# 433766
Gebruiker
Willem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste,

6 februari een elektrische rolstoel aangeschaft en een service contract. Helaas is de rolstoel geleverd en niet gebruikt ivm ernstige snel toenemende gezondheidsklachten. Telefonisch contact opgenomen 4 weken na aflevering , geen retour recht max 8 dagen volgens leverancier. Staat niets van vermeld op de factuur. Tevens service contract afgesloten. Deze per mail 18 maart j.l afgemeld met verzoek voor restitutie. Tot twee x toe geen reactie gekregen. Inmiddels bericht ontvangen dat er geen restitutie wordt gegeven, gaat om 11/12 jaar. Ook hiervan geen voorwaarden gezien of meegekregen, behoudens een factuur.

Gewenste oplossing

restitutie betalen van servicecontract a 11/12 deel

0 reacties

Ook een klacht indienen over ScootPlaza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen