Klacht ScootPlaza: Geen vervoermiddel meer

Klachtnummer
# 390452
Gebruiker
BorstelGitaar#147
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij de aankoop stond bij de advertentie accuradius 70km. In werkelijheid 12 km. Ik heb de aankoopbij technisch gegeven van de scootmobiel. Sinds vanmorgen heb ik alle gegevens. Ik had Scootmobiel nog de kans gegevens, maar ik heb wel erkenningen gehad. Maar het compromie bleef uit. Via een extern bedrijf krijgg ik een oplossing, lopende de zaak.

Gewenste oplossing

Nu contant €700 voor nieuwe accu's, plus terug betaling van €225 voor onderhoud wat niet gedaan is, dus totaal negen duizend 25 contant. En wil hierna niets meer met Scootplaza te maken hebben.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ScootPlaza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen