Klacht Scotch en soda: Ik vind dat de winkel van Scotch&Soda mij best tegemoet had kunnen komen.

Franny

In de winkel van Scotch&Soda in Alkmaar hingen 4 colbertjes (maten xs, m en 2x l) die geprijsd waren voor 39 euro. Omdat er een glimmend streepje in zat, dacht ik dat dit soort feestkleding goedkoper verkocht mag worden. Ik dacht geluk te hebben omdat mijn maat Medium er mog bij was. Bij de kassa was het lang wachten, maar toen ik aan de beurt was, zei de verkoopster me dat het geen 39 maar 89 euro was. Ik had het toch goed gelezen? Ik checkte de ander jasjes, en ja ook die waren 39 euro geprijsd. De verkoopster zei dat ze het alleen voor 89 euro wilde verkopen. Verbouwereerd en teleurgesteld liep ik de winkel uit. Ik voelde me ook een beetje voor schut staan, omdat ze zo gedecideerd deed, en eigenlijk nauwelijks excuses maakte.

Mij het jasje alsnog verkoopt voor de aangegeven prijs, of het verschil met mij wilt delen.

Wij vinden dat Scotch en soda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Scotch en soda?