Klacht Scotch en soda: terugstorten van het geld

Klachtnummer
# 115689
Gebruiker
miroslava
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 mei 2015 heb ik een broek gekocht in de webshop van Scotch en Soda (S&S). Gezien dat de levering te lang duurde heb ik deze bestelling via hun klantenservice geannuleerd. Het bedrijf heeft de bestelling alsnog per ongeluk verzonden. Ik heb hem geweigerd bij UPS. De volgende dag hebben ze hem toch afgeleverd bij de buren. Volgens de klantenservice van S&S moest ik hem nu zelf terugsturen, de kosten zouden ze vergoeden. Dat heb ik gedaan (de track en trace code heb ik ook). Het pakket was 8 juni afgeleverd bij het magazijn van S&S. Na veel contact (zowel schriftelijk als telefonisch) heb ik mijn geld nog steeds niet teruggekregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Scotch en soda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Scotch en soda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen