Klacht Scoupy: €10 cashback nooit ontvangen
Details
Klacht
Op 19 oktober gold er een actie dat je €10 autoreward zou krijgen op je eerste aankoop bij iBOOD.Naar aanleiding van deze actie heb ik een Chromecast besteld bij iBOOD met mijn aan Scoupy/Woolsocks gekoppelde rekening.
Deze cashback á EUR 10 heb ik nooit gekregen. De dag na aankoop hebben ze de actie veranderd in 2% oftewel €0,44 op basis van mijn transactie. Echter ging ik mijn transactie aan op de dag dat de actie van €10 nog gold. Deze heb ik niet gehad en de klantenservice van de email gaat er in mijn ogen heel ondeskundig mee om. De medewerkers lijken niet eens op de hoogte zijn van het feit dat er een actie met €10 cashback is geweest.
Gewenste oplossing
Alsnog de €10 cashback waar ik recht op heb uit laten keren.Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.