Klacht Scoupy: €10 cashback nooit ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 696296
Gebruiker
FierceVisFiets
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 19 oktober gold er een actie dat je €10 autoreward zou krijgen op je eerste aankoop bij iBOOD.

Naar aanleiding van deze actie heb ik een Chromecast besteld bij iBOOD met mijn aan Scoupy/Woolsocks gekoppelde rekening.

Deze cashback á EUR 10 heb ik nooit gekregen. De dag na aankoop hebben ze de actie veranderd in 2% oftewel €0,44 op basis van mijn transactie. Echter ging ik mijn transactie aan op de dag dat de actie van €10 nog gold. Deze heb ik niet gehad en de klantenservice van de email gaat er in mijn ogen heel ondeskundig mee om. De medewerkers lijken niet eens op de hoogte zijn van het feit dat er een actie met €10 cashback is geweest.

Gewenste oplossing

Alsnog de €10 cashback waar ik recht op heb uit laten keren.

Bijlagen

Geboden oplossing
Scoupy/Woolsocks doet er niks mee, ze verwijzen naar de eerdere emails die niet volstaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    FierceVisFiets
    Datum
    Er is nog niet gereageerd door Scoupy per 5 oktober 2023.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Scoupy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen