Opgelost door Scoupy: Geen levering betaald pakket en geen hulp scoupy.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 354840
Gebruiker
Annemarie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een pakket besteld en betaald. Helaas heb ik niks ontvangen. Scoupy is alleen online bereikbaar en zegt niks te kunnen doen omdat mijn mailadres niet overeen zou komen. Mogelijk is hier een fout in opgetreden, maar ik heb ook een adres vermeld en ik kan betalingsgegevens aanleveren.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakket of mijn geld terug
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Scoupy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Annemarie,

    Wij hebben je pakket aanvragen nogmaals bekeken in ons systeem en bij je eerste verzoek waar je vraagt waar je pakket is, is medegedeeld dat het emailadres waarmee je hebt gecorrespondeerd niet overeenkwam met het emailadres waarmee de bestelling is gedaan. Zoals aangegeven conform de nieuwe privacywet (die 25 mei 2018 van kracht is gegaan), mogen wij daarom geen informatie verstrekken over enig pakket. Het tweede mailtje was een verzoek om het geld zo snel mogelijk terug te laten storten op je rekening. Vooralsnog konden wij geen bestelling vinden aan de hand van je emailadres. Hier, op deze website is de eerste keer dat je aangeeft dat je wellicht een typefout hebt gemaakt tijdens je bestelling. Wij hebben onze technische dienst gevraagd om te zoeken naar een soortgelijk emailadres en zij hebben gezien dat er inderdaad een typefout is gemaakt bij het emailadres bij de bestelling.
    Om terug te komen op je vraag. Wij hebben gezien dat het hier om een Op=Op Topbox gaat. Als het goed is heb je tijdens de bestelling gelezen dat deze vanaf 8 maart verzonden zouden worden. Dan gaat de 7 werkdagen bezorgtijd in. Jouw pakket staat klaar om mee genomen te worden door PostNL. Wij sturen je per prive mail, nog een track en trace code zodat je het pakket in de gaten kan houden. Zodra het pakket is verzonden (De status zal veranderen naar: in sorteerproces) naar PostNL kan je de bezorgdatum die PostNL aangeeft aanhouden.

    Met vriendelijke groet,

    Scoupy Customer Service

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Scoupy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen