Klacht Scoupy: SCOUPY ZIJN OPLICHTERS

P.A.B.C. Kramer

Ik heb mij inmiddels voor de vijfde keer online afgemeld maar Scoupy blijft steeds ernstig in gebreke. Zojuist hen per mail gedreigd politie aangifte te doen en de overheidsinstanties hierover in kennis te stellen. Hiervoor een klacht geregistreerd op de site van klacht.nl en wat scherts mijn verbazing het komt veelvuldig voor. Omdat gelijksoortige klachten ook op deze site zijn gemeld heb ik zojuist per mail geupscaled richting het TV programma Opgelicht en melding hiervan gemaakt.

Dit bedrijf verbannen van het internet

Scoupy
    Beste heer P. Kramer, ten eerste onze excuses dat de afmeldlink niet naar behoren werkt. Conform ons telefonisch gesprek, wil ik er persoonlijk voor zorgen dat wij uw e-mailadres en inloggegevens uit ons systeem verwijderen. Om dit te kunnen bewerkstelligen, ontvang ik graag uw e-mailadres. Ik stel het op prijs als je deze kan sturen naar o.spauwen@scoupy.com Onze welgemeende excuses voor al het ongemak. Met vriendelijke groet, O. Spauwen
    SCOUPY Customer Service
    Scoupy
    Beste heer P Kramer, via deze weg wil ik u op de hoogte brengen dat ik uw mailadres (p***@gmail.com) heb doorgestuurd naar onze IT-afdeling. Zij zullen u definitief afmelden voor onze nieuwsbrieven. Houd er rekening mee dat het tot 5 werkdagen kan duren tot u uit de ontvangerslijst bent verwijderd. Nogmaals onze welgemeende excuses! Met vriendelijke groet, O. Spauwen, SCOUPY Customer Service

Ook een klacht indienen over Scoupy?