Klacht Scrapenmore: krijg mijn bestellingen niet ze reageerd niet op mijn 6 mails ze heeft haar telefoon nummer verwijderd van de winkel

# 19507
Anoniem

heb nog 3 bestellingen te goed alles is betaald moet een bestelling van 5 juli 2012 nog ontvangen 1 bestelling eind september 2012 en een bestelling van 17 december 2012
kan haar heel goed maar wat ze nu allemaal mee bezig is ik weet het niet ze heeft haar telefoon nummer er af gehaald ze reageerd niet op mijn mails heb inmiddels 6 verstuurd ze zegt via mijn vriendin dat ze idereen mailt ze heeft problemen bij post.nl ze moet nog geld terug krijgen van de verzekering omdat de pakketjes zoek zijn geraakt en zo gaat het maar door maar ik hoor niets medere mails sturen heeft totaal geen zin meer ze beantwoord toch niet terug ja je krijgt een mail van u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord terug vind het erg naar om zo te doen want kan haar heel goed maar ben een beetje radeloos
groetjes Greta Ruigrok

wil graag de spullen ontvangen of anders mijn geld terug

Wij vinden dat Scrapenmore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Scrapenmore?