Klacht Sea & Sun Holdiday: Ze moeten gestopt worden

belinda arnoldussen

Dat we niet meer welkom zijn en dat je je eigen niet kan verdedingen. Heeft ook te maken met carona en vouyer

Dat het uit grzocht wordt

Sea & Sun Holdiday
    Ik ben meermaals duidelijk naar u geweest, dat u wordt geweigerd door de staat waarin u het huis heeft achtergelaten. Het was doordrongen van stank, de badkamer was besmeurd met uitwerpselen en urine en er was overal hondenhaar. Daar zijn ook foto’s en getuigen van.
    Omtrent corona omboekingen bleef u ons vele malen op een zeer onbeleefde manier telefonisch en per mail lastigvallen, ondanks dat wij uw vragen al meerdere keren hadden beantwoord.

In onze voorwaarden staat ook, dat wij gasten mogen weigeren. En dat doen wij bij deze. Wij handelen rechtmatig en correct en u heeft zelf ervoor gekozen om zo met ons en met de vakantiewoning om te gaan. Dit zijn de consequenties. Onze beslissing is niet discutabel en ik ga hier dus ook verder geen tijd meer insteken. We hebben u op de zwarte lijst gezet en uw e-mailadres geblokkeerd.

Ook een klacht indienen over Sea & Sun Holdiday?