Klacht Seagate: Geen support voor een actueel product

Klachtnummer
# 54188
Gebruiker
bencent
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Seagate verkoopt een NAS Business storage ( heden nog in de verkoop) zie

zie http://www.seagate.com/gb/en/external-hard-drives/network-storage/business/business-storage-2-bay-nas/

Je verwacht dat je dit apparaat kan gebruiken , maar niets is minder waar

Het besturingssysteem 8.1 toch al geruime tijd in gebruik ondersteunen ze niet met drivers om dit apparaat te gebruiken waarvoor het is bedoeld.
Zoals het nu is : is het een veredelde USB stick voor 260 euro

Seagate doet er niets aan : zie tekst laatste mail

Dear Micha Roest:

Thank you for contacting Seagate Support.

I am sorry for the inconvenience but unfortunately the Blackarmor software is not compatible with Windows 8.1. As stated by the agent you spoke to, you can use either Diskwizard :

ronduit teleurstellend in alle opzichten

Wat kunt u doen?

Met vriendelijke groet
Ben Roest


De oplossing

drivers van seagate voor windows 8.1 ( straks 8.2)

zij doen alleen 8.0. heel bizar dat ze met een product niet meegaan met de logica

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Seagate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seagate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen