Klacht Seagate: Harde schijf van Seagate heeft het begeven. Productiedatum 23 september 2017. Zit garantie op volgen

Klachtnummer
# 400401
Gebruiker
Schijfje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Harde schijf in een Lenovo desktop pc gaat heel hard tikken en een gedeelte van de harde schijf is reeds verdwenen. Hij laat dus de andere partitie al niet meer zien. Windows 10 heb ik kunnen redden en over kunnen zetten op een nieuwe harde schijf, van Seagate. Ik wist niet dat er hetzelfde merk in de Lenovo zat. Dit zag ik pas toen ik de harde schijven ging wisselen.

De oplossing

Klacht neerleggen en vermelden dat het raar is dat zij enkel schijven willen vervangen die los gekocht zijn van Seagate en niet die ingebouwd zijn in PC's. Ik zie namelijk het verschil niet. Blijven allebei harde schijven van Seagate.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Seagate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seagate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen