Klacht Wishfy.nl: Kan het product niet retourneren en krijg niet het volledige Ankoopbedrag terug

EB#klacht hangmat

Ik heb een soort hangmat schommel gekocht voor 39,95 en het iS niet wat ik er van verwacht en wil het retourneren, nu moet ik het op eigen kosten naar China sturen, terwijl ik het bij sealdeals. Nl heb besteld,...uit coulance willen ze met 20% terugbetalen en toen ik daar een mail over stuurde dat ik dat niet netjes vind kon ik 40% krijgen, ik mag in beide gevallen de hangmat houden! Ik wil gewoon het gehele aankoopbedrag terug en wil de hangmat gewoon aan sealdeal.nl retourneren, de taal en de .nl doen suggereren dat je gewoon iets in Nederland besteld, anders had ik net zo goed zelf iets bij aliexpress kunnen bestellen

Een adres om mijn aankoop naar terug te sturen, en het volledige aankoopbedrag retour op mijn rekening

Wij vinden dat Wishfy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wishfy.nl?