Klacht Wishfy.nl: Zo ga je niet met klanten om

A.J.W. Janssen

Op 18-3 een bestelling gedaan. In de bevestiging geven ze aan dat het 7-14 dagen kan duren. Prima duidelijke communicatie. 2 dagen later T&T ontvangen. Maar dan begint het. Status wordt niet meer aangepast. Herhaaldelijk gemaild. Dan krijg je vaak een paar dagen later een standaardantwoord waarin het antwoord op je vraag niet staat en waaruit blijkt dat ze je gewoon niet serieus nemen. Na de zoveelste mail aangegeven (op 12-5) het pakketje niet meer te willen en dat ze de order kunnen annuleren. Dat kon niet omdat pakket al onderweg was. Ik kreeg als aanbod een tegemoetkoming van 20%. Uiteindelijk krijg ik op 15-5 een Ali Express pakketje binnen (nu snap ik het warenhuis in Azië).
Maar ik wilde niks meer van hun en heb het niet eens geopend en aangegeven alles te willen retourneren. Toen had ik heel snel een mail met allerlei voorwaarden over retourneren en dat het retourneren op eigen kosten was. Heb ze toen gemaild dat ik het terug zou sturen en dat ze ipv de 20% tegmoetkoming de retourkosten voor de rekening zouden kunnen nemen. Uiteraard weet je bijvoorbaat de reactie al. Die krijg je niet. Inmiddels heb ik het aankoopbedrag retourontvangen, maar niet de retourkosten die ik heb moeten maken.

Ik wil de gemaakte retourkosten terug. Wees sportief. Ik heb bijna 8 weken moeten wachten. Ben slecht geholpen, maar wel blij dat je ze niet telefonisch kunt benaderen.

Wij vinden dat Wishfy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wishfy.nl?