Klacht Seasons Zonwering : Geen enkele reactie.

Martijn en Miranda

Wij deelden onze klacht over dit bedrijf al eerder. Helaas een wanhoopsdaad omdat er verder geen contact te krijgen is met dit bedrijf. Hij reageert 0,0 op onze mail.
Op de klacht hier op klachtenkompas reageerde hij uiteindelijk na lang wachten, maar dat ‘antwoord’ leek natuurlijk nergens op.

Ook nu hebben we hem daar weer persoonlijk over gemaild, wederom geen reactie. Daarom zie ik geen enkele andere optie dan toch maar weer hier proberen een reactie te krijgen.

Peter beloofd in zijn reactie snel de spullen te leveren en ons hier ‘op korte termijn’ over te mailen. Wederom blijft alle actie en mail uit en horen wij helemaal niks.

We zijn verdrietig en wanhopig. We hebben 1000 euro betaald voor 2 rolluiken die beide niet goed opgehangen zijn en voor service die niet geleverd is. Er komt geen excuus, geen reactie en geen enkele andere vorm van normaal contact.

We gaan er vanuit dat Peter nu eindelijk zal inzien dat hij ons beroerd heeft behandeld en dat daar een excuus bij hoort. Daarnaast wachten we nog steeds op een tegemoetkoming in onze gemaakte kosten.

Wij verwachten een fatsoenlijke reactie met daarin een excuus voor gemaakte fouten. Een tegemoetkoming in de kosten én de materialen waar we voor betaald hebben, die we nodig hebben om de fouten die gemaakt zijn, zelf te herstellen.

Wederom geen reactie.
    Martijn en Miranda
    Wij wachten nog steeds op reactie.
    Nog steeds geen reactie.
    Martijn en Miranda
    Nog steeds geen reactie. We proberen ook op andere manieren contact te zoeken, maar blijven hier de klacht open houden tot we een normale reactie hebben.

Ik kan niet begrijpen hoe je zo een bedrijf kan runnen. Ik hoop dat we middels deze klacht mensen kunnen waarschuwen om niet met dit bedrijf in zee te gaan.

Wij zijn al bijna een half jaar bezig met onze rolluiken en het is nog stééds niet in orde.
    Martijn en Miranda
    Wachten nog steeds op reactie.
    Martijn en Miranda
    Nog geen reactie ontvangen. We blijven elke week deze reacties onder onze klacht zetten om de klacht open te houden. We verwachten een reactie.
    Martijn en Miranda
    Nog geen reactie ontvangen. Het probleem is ook nog niet opgelost en we hebben de materialen ook niet ontvangen. We onderzoeken nu onze opties om verdere stappen te ondernemen.
    We hopen dat deze uitgebreide klacht met reacties een waarschuwing is voor een ieder die het overweegt om bij dit bedrijf een rolluik te bestellen.

Martijn en Miranda
Geen aangeboden oplossing. Geen reactie. We weten nu wat de vervolgstappen zijn en zijn daar druk mee aan de slag. Ons advies blijft staan; wees verstandig en ga niet met dit bedrijf in zee.

Ook een klacht indienen over Seasons Zonwering ?