Klacht Seasons Zonwering : Geen enkele reactie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362550
Gebruiker
Martijn en Miranda
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Wij deelden onze klacht over dit bedrijf al eerder. Helaas een wanhoopsdaad omdat er verder geen contact te krijgen is met dit bedrijf. Hij reageert 0,0 op onze mail.
Op de klacht hier op klachtenkompas reageerde hij uiteindelijk na lang wachten, maar dat ‘antwoord’ leek natuurlijk nergens op.

Ook nu hebben we hem daar weer persoonlijk over gemaild, wederom geen reactie. Daarom zie ik geen enkele andere optie dan toch maar weer hier proberen een reactie te krijgen.

Peter beloofd in zijn reactie snel de spullen te leveren en ons hier ‘op korte termijn’ over te mailen. Wederom blijft alle actie en mail uit en horen wij helemaal niks.

We zijn verdrietig en wanhopig. We hebben 1000 euro betaald voor 2 rolluiken die beide niet goed opgehangen zijn en voor service die niet geleverd is. Er komt geen excuus, geen reactie en geen enkele andere vorm van normaal contact.

We gaan er vanuit dat Peter nu eindelijk zal inzien dat hij ons beroerd heeft behandeld en dat daar een excuus bij hoort. Daarnaast wachten we nog steeds op een tegemoetkoming in onze gemaakte kosten.

De oplossing

Wij verwachten een fatsoenlijke reactie met daarin een excuus voor gemaakte fouten. Een tegemoetkoming in de kosten én de materialen waar we voor betaald hebben, die we nodig hebben om de fouten die gemaakt zijn, zelf te herstellen.

10 reacties

  1. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Wederom geen reactie.
  2. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Wij wachten nog steeds op reactie.
  3. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Nog steeds geen reactie.
  4. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Nog steeds geen reactie. We proberen ook op andere manieren contact te zoeken, maar blijven hier de klacht open houden tot we een normale reactie hebben.

    Ik kan niet begrijpen hoe je zo een bedrijf kan runnen. Ik hoop dat we middels deze klacht mensen kunnen waarschuwen om niet met dit bedrijf in zee te gaan.

    Wij zijn al bijna een half jaar bezig met onze rolluiken en het is nog stééds niet in orde.
  5. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Wachten nog steeds op reactie.
  6. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Geen reactie ontvangen.
  7. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen. We blijven elke week deze reacties onder onze klacht zetten om de klacht open te houden. We verwachten een reactie.
  8. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen. Het probleem is ook nog niet opgelost en we hebben de materialen ook niet ontvangen. We onderzoeken nu onze opties om verdere stappen te ondernemen.
    We hopen dat deze uitgebreide klacht met reacties een waarschuwing is voor een ieder die het overweegt om bij dit bedrijf een rolluik te bestellen.
  9. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Geen reactie ontvangen.
  10. Auteur
    Martijn en Miranda
    Datum
    Geen reactie ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martijn en Miranda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen aangeboden oplossing. Geen reactie. We weten nu wat de vervolgstappen zijn en zijn daar druk mee aan de slag. Ons advies blijft staan; wees verstandig en ga niet met dit bedrijf in zee.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seasons Zonwering ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen