Klacht Seasons Zonwering : Slechte communicatie, gemaakte afspraken komt hij niet na en gemaakt fouten worden niet herstelt.

Martijn en Miranda

22-11-18 rolluiken besteld, op 28-01-2019 zijn ze gemonteerd door Peter, bijna 10 weken later, ipv de afgesproken 6 weken. Helaas hebben we toen direct betaald, dat is onze fout geweest.
Want;

- 1 van de 2 rolluiken blijkt niet waterpas te hangen waardoor deze niet sluit. (Peter zegt niks over dat het scheef hangt maar zegt dat het rolluik nog even ‘in moet lopen’ en dat dat nog wel goed komt. Dat is niet goed gekomen)
- Datzelfde rolluik sluit helemaal niet goed aan op het raam zoals dat hoort. Verkeerde maat. Zonlicht komt er aan alle kanten gewoon langs.
- Het andere rolluik kan niet ver genoeg naar beneden dicht. De geleiders langs de zijkant zijn te kort.
- De kabel van de motor hangt los aan de buitenkant van het raam. (Peter zegt dat dit eigenlijk zo hoort, maar hij wil nog best een kabelgootje plakken als wij dat graag willen)
- En als klap op de vuurpijl heb ik nu 4 gaten in mijn mooie houten kozijn, die verkeerd zijn geboord maar niet weer dichtgemaakt. Wat ik daar nog het ergst aan vind is dat hij daar niks over gezegd heeft uit zichzelf.

01-02-19 Na telefonisch contact wederom geen excuus voor dit alles maar wel een ‘oplossing’. Hij komt langs om de schade te bekijken, biedt aan om nieuwe geleiders te bestellen, het andere rolluik op maat te maken en de gaatjes netjes weg te werken.
Hij zou bellen wanneer de bestelde materialen binnen zijn.

Weer geen telefoontje van Peter. Wederom bellen we er zelf achteraan. Op dat moment heeft hij geen tijd voor ons en we moeten maar weer wachten. Hij scheept ons af met een mailtje dat het druk is en dat hij wel zal bellen. Uiteindelijk krijgen we een afspraak voor 29 maart nadat we weer zelf gebeld hebben.

29-03-2019
Weer een vrije dag voor Peter opgenomen; weer geen Peter. Weer bellen. Lag aan ons volgens Peter want hij zou 05-04-2019 gezegd hebben aan de telefoon.
Nu is ons geduld op. We hebben hem gemaild dat we niet meer telefonisch willen communiceren want zo kan hij onder elke gemaakte afspraak uit door te zeggen dat wíj het fout onthouden hebben.
Daarbij hebben we gevraagd om een financiële compensatie voor gemaakte kosten en we willen de bestelde materialen om dit probleem dan nu zelf maar op te lossen.
We krijgen weer geen reactie van hem.

Aangezien hij het probleem steeds bij ons legt ipv zelf service te bieden en dingen eens op te lossen, gaan we dat inderdaad maar zelf doen, we zijn het wachten nu wel zat. We zitten nu ruim 18 (!!) weken na bestellen en het is nog niet in orde. We verwachten van Peter de bestelde materialen om het in orde te kunnen maken en een compensatie voor de gemaakte kosten.

Martijn en Miranda
    Nog geen reactie ontvangen.
    Martijn en Miranda
    Nog steeds geen enkele reactie. Niet op de mail die we op 29 maart hebben verstuurd en ook niet nav deze klacht van 30 maart.
    Seasons Zonwering
    Beste fam GIjsbers,

We hadden al een afspraak staan met u om uw gewenst rolluik te verlengen u had een andere datum in de agenda staan dan ons daardoor was u niet voor rede vatbaar. Wij hebben u meerdere data doorgeven wanneer wij zouden kunnen om het probleem van u te verhelpen u zou overleggen en ons terug bellen, dit heeft u niet gedaan maar een mail gestuurd naar dit forum niet realistisch dus, maar goed u keuze we gaan u de spullen leveren zoals u wenst om het zelf te doen we zullen u op korte termijn laten weten wanneer we komen leveren we zullen u hierover informeren per mail .

Mvgr Seasons

Martijn en Miranda
Een klacht sluiten zonder excuus en zonder oplossing vind ik ontzettend onprofessioneel. Ik zou iedereen dan ook afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan. Wat hebben wij daar spijt van. We nemen weer contact met hem op en zullen verder gaan tot we een oplossing hebben, hoe dan ook.

Ook een klacht indienen over Seasons Zonwering ?