Klacht Seasons Zonwering : Slechte montage, zeer slechte service en zeer ,zeer slecht te bereiken en nooit reactie

Klachtnummer
# 333602
Gebruiker
Abraham
Datum
2 reacties

Details

De klacht

April jl. buitenzonwering gemaakt. Door Seasons zonwering..Vanaf het begin ellende...Weken moeten zeuren om een gespecificeerde rekening.(Had alleen pinbon) Nooit reageren op apps, mails etc..I.p.v van de bestelde zonwering met motor kreeg ik er 1 met afstandsbediening. Toen verkeerde bevestigingsbouten gebruikt zodat het hele scherm er af viel, bijna boven op mij. Zonder enig excuus hersteld. Toen sloot de bak weer niet goed. Na tig keer bellen, appen enz. eindelijk gekomen en vervolgens hetzelfde probleem opnieuw..IK BEN ER KLAAR MEE.

De oplossing

Een volledig nieuw scherm aanbrengen

2 reacties

  1. Auteur
    Abraham
    Datum
    mijn klacht blijft staan.
  2. Auteur
    Seasons Zonwering
    Datum
    beste mevr albring zoals al reeds met u besproken is uw scherm niet van de gevel gevallen maar de pluggen waren deels los gekomen deze hebben wij vervangen het scherm verder gecontroleerd en verder helemaal prima dat u scherm niet sluit dat kan gebeuren en is een instelling hiervoor waren we al bij u geweest . dat u een motor met afstandsbediening heeft is een extra optie ter waarde van 300 euro die we niet door hebben berekend maar als u graag een motor met schakelaar wil kunnen we dit voor u veranderen natuurlijk maar ook dit hebben we met u overlegd en u had liever dit zonder dat we daar een meer prijs voor gerekend hebben, tevens blijft uw garantie af fabriek van 5 jaar natuurlijk

Ook een klacht indienen over Seasons Zonwering ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen