Klacht Seats and Sofas: "Nieuw" bankstel nog niet goed na reparatie!

Klachtnummer
# 71288
Gebruiker
R.Jansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

+/- 6 maand geleden een nieuwe bank besteld bij S&S.
Na 8 weken was hij dan binnen.
Dag 1 in huis en uit het plastic valt ons op dat er een grote bobbel onder de stof zit wat daar niet thuis hoort + meerdere stiksels die loszitten.

Direct contact opgenomen met S&S en we moesten een brief sturen.
Uiteindelijk konden we hem terugbrengen naar het filiaal.

Daar mijn klacht voorgelegd aan de service manager.
Dit mocht niet met een nieuwe bank zei hij.
Ze zouden hem terugsturen, hierbij beloofde hij mij dat we een "NIEUWE" bank kregen.

Na weer 8 weken heb ik "s ochtends gebeld maar er was nog niks bekend over de levertijd, "s middags gaat mijn telefoon het is de service manager: het wonder is geschiet uw bank is er. "Heel appart"
Bank dezelfde avond nog opgehaald, zat weer netjes ingepakt in plastic dus ik dacht dit is een nieuwe, helaas het is de oude bank weer!
De stofbindend hebben ze platgedrukt (niet verwijderd) en de stiksels hangen nog steeds los !

De oplossing

We willen ons geld terug nu S&S weer in gebreken is gebleven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Seats and Sofas is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    R.Jansen
    Datum
    "De stofbindend" moet "De Stof bobbel" zijn !

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen