Opgelost door Seats and Sofas: 2 en driezits bank kapot, doorgezakt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 20110
Gebruiker
Anoniem
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Op 13-08-11 hebben we bij Seats and Sofas in Zoeterwoude een Orleans 2-Zits Pandora 04 Camel en Orleans 3-zits Pandora 04 Camel gekocht. Nu is op de 3-zits bank 1 zitkussen de stof gaan "bladderen" en is deze helemaal doorgezakt. De Tweezitsbank staan de zitkussens schuin naar voren. Na een brief naar het service adres gestuurd te hebben, kreeg ik de opdracht om de banken terug naar de winkel te brengen. Ik heb gebeld met Zoeterwoude en die stuurde met geen mogelijkheid een transportbedrijf om de banken op te komen halen. Verder zei ze ook dat gezien de klachten de banken waarschijnlijk terug moeten naar de fabriek. Ik kreeg een telefoonnummer van het transportbedrijf wat hun gebruiken. Ik heb die gebeld en dit gaat me bijna 300 euro kosten. 2 jaar terug zijn onze banken ook bij ons thuis bezorgt. Het staat alleen niet op de factuur helaas. Ik wil eigenlijk dat Seats and Sofas het probleem oplost, en het niet mijn probleem maken. Een bank heeft toch een langere levensduur dan 2 jaar?

De oplossing

Dat Seats and Sofas de vervoerskosten op zich nemen

14 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen contact op met u.
    met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    06-02-13 Er is nog geen telefoontje geweest naar mij.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Dit gelezen,uw word gebeld.
    Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik ben net gebeld, alles wordt geregeld. Vervoer en kosten. Dank hiervoor, de weg naar Rome is niet recht maar met een paar bochten, maar in Rome komen we :)
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Bedankt voor uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
  6. Auteur
    Anoniem
    Datum
    De banken zijn opgehaald, en ik heb 2 leenbanken gehad. Nu afwachten wat er met me banken gaat gebeuren
  7. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,bedankt voor uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
  8. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ben vandaag gebeld door Seats en Sofas Zoeterwoude. Mijn banken zijn niet meer te herstellen. Ik mag 2 nieuwe banken komen uitzoeken. Dezelfde in een andere stof, of 2 andere. Omdat De klacht met deze banken bekend was, ben ik bang dat als ik dezelfde neem ik over 2 jaar met hetzelfde probleem kom te zitten. Dus we gaan kijken voor iets anders. Wel goede service
  9. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    geachte,
    Bedankt voor uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
  10. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik ben 2 nieuwe banken gaan uitzoeken in filiaal Zoeterwoude. Ik werd heel netjes geholpen door de verkoper en ook heel blij met mijn nieuwe banken. Nu worden die binnen 6 tot 12 weken geleverd. Ik heb hier thuis nog 2 leenbanken staan. Toen ik ging afrekenen werd voorgesteld dat als de Leenbanken worden opgehaald ik tegelijkertijd mijn banken kon ophalen in Zoeterwoude. Ik heb gezegd dat als je toch die leenbanken komt halen toch gelijk de nieuwe banken mee kan nemen? Hier moest ze over bellen
  11. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Dit was diezelfde mevrouw die ik als eerste heb gesproken. Ik snap dat ze aan regels van het bedrijf vastzit, maar het lijkt me toch logisch dat het in 1 keer wordt geregeld. Ze zou me terugbellen, maar dat heeft ze nog niet gedaan, ze moest het vragen. Mijn probleem is dat ik geen vervoer heb, en als ik een vervoersbedrijf moet inhuren dat een hoop geld is, zeker gezien het feit dat de leenbanken sowieso worden opgehaald, lijken me dat kosten voor seats en sofa's en voor mij, dus dubbel toch?
  12. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Dit is gelezen.
    Met vriendelijke groet,
  13. Auteur
    Anoniem
    Datum
    We zijn inmiddels gebeld, alles wordt geregeld. Dank hiervoor
  14. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Alles is netjes afgehandeld zoals ik gewild heb

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen