Klacht Seats and Sofas: 3-zit beschadigd afgeleverd na 6 maanden wachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 55775
Gebruiker
EveC
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoewel er werd gezegd dat de wachttijd 6 tot 12 weken duurde voordat we de bank konden afhalen, hebben we eerst 6 maanden moeten wachten! Toen we dan eindelijk op 13 maart de bank konden gaan afhalen zaten er allerlei vlekken op. Bij de 3-zit gaan deze vlekken er uit plus er is een beschadiging op het (nep)leer. Een brief gestuurd naar Deventer en het antwoord is dat we op een bepaalde dag (12mei, tussen 9.30 en 18.00) zelf de bank moeten afleveren (dus ook weer zelf betalen) en er is geen afspraak over datum mogelijk. Dan zouden we er ook nog eens een dag vrij van het werk voor moeten nemen. Dit is een waardeloze service.

De oplossing

We wensen een afspraak te maken in samenspraak om de bank af te leveren zodat we rekening kunnen houden met onze werktijden. Daarbij wensen we compensatie voor het vervoersbedrag wat oploopt tot €100. Andere optie is dat Seats and Sofas zelf het vervoer regelt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    EveC
    Datum
    Ze hebben niet gereageerd...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EveC
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen