Klacht Seats and Sofas: 3-zit beschadigd afgeleverd na 6 maanden wachten

EveC

Hoewel er werd gezegd dat de wachttijd 6 tot 12 weken duurde voordat we de bank konden afhalen, hebben we eerst 6 maanden moeten wachten! Toen we dan eindelijk op 13 maart de bank konden gaan afhalen zaten er allerlei vlekken op. Bij de 3-zit gaan deze vlekken er uit plus er is een beschadiging op het (nep)leer. Een brief gestuurd naar Deventer en het antwoord is dat we op een bepaalde dag (12mei, tussen 9.30 en 18.00) zelf de bank moeten afleveren (dus ook weer zelf betalen) en er is geen afspraak over datum mogelijk. Dan zouden we er ook nog eens een dag vrij van het werk voor moeten nemen. Dit is een waardeloze service.

We wensen een afspraak te maken in samenspraak om de bank af te leveren zodat we rekening kunnen houden met onze werktijden. Daarbij wensen we compensatie voor het vervoersbedrag wat oploopt tot €100. Andere optie is dat Seats and Sofas zelf het vervoer regelt.

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

EveC
    Ze hebben niet gereageerd...

EveC

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?