Klacht Seats and Sofas: 3cm VERSCHIL IN DIEPTE ZITVLAK(bil-knie) HOEKBANK LAGUNA, sluit niet mooi aan!

Klachtnummer
# 36363
Gebruiker
sascha.hoen@hotmail.com
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Hoekbank Laguna besteld in Drachten (maart) vlgs afspraak geleverd in Groningen (aug.)
Transporteur geregeld, restant betaald en op naar huis. Thuis willen we de bank in elkaar zetten, maar we komen er niet uit-hij sluit niet mooi aan. Rolmaat erbij en er zit een verschil van maar liefst 3cm in de diepte van het zitvlak (2,5 zits 60 cm/1.5zits 57cm/hoek/2,5zits 57cm). Gelijk met Groningen gebeld, breng de bank maar even langs.
De bank is te groot om even langs te brengen, dat moet dan via een transporteur. En ik wil geen extra kosten maken voor een fabricagefout. Dan kunnen ze niets voor me doen!
Brief gestuurd Hoofdkantoor/Drachten/Klachtenservice Nederland. Na twee weken het antwoord breng de bank maar even langs. Hoe nu op te lossen...

De oplossing

De bank op jullie kosten worden opgehaald/gerepareerd/teruggebracht.
of de helft van ons geld terug als schadevergoeding of ontbinding van het koopcontract.

9 reacties

  1. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    kunt u een paar foto's mailen naar het filiaal van aankoop + het ordernummer erbij.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    sascha.hoen@hotmail.com
    Datum
    Hallo, ik zal weer foto's mailen/opsturen naar Drachten het aankoop filiaal.
    Echter hebben zij deze ook al te samen met een klachtenbrief.
    De foto's worden vandaag gemaild 12 oktober 2013.
  3. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Bedankt voor uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    sascha.hoen@hotmail.com
    Datum
    In afwachting van uw reactie, heeft u de foto's in goede orde ontvangen?
  5. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben helaas nog niets ontvangen, ik ga maandag
    met het filiaal Drachten contact opnemen.
    Met vriendelijke groet,
  6. Auteur
    sascha.hoen@hotmail.com
    Datum
    Oke, wacht uw reactie af. Zeg anders maar waar ik de foto's naar toe kan sturen. Heb ze gemaild naar info@seatsandsofas.nl via we transfer. Kantoor Drachten en Groningen hebben een brief + foto's en zijn op de hoogte van de klacht! Het duurt zo allemaal wel heel erg lang!
  7. Auteur
    Seats and Sofas
    Datum
    Geachte,
    Wij nemen telefonisch contact op met u.
    Met vriendelijke groet,
  8. Auteur
    sascha.hoen@hotmail.com
    Datum
    Is goed wacht op uw telefoontje, liefst op mijn mobiele nummer
  9. Auteur
    sascha.hoen@hotmail.com
    Datum
    Helaas nog steeds geen telefoontje van u gehad, kan ik jullie anders bellen? Wil nu graag een oplossing hebben!

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen