Klacht Seats and Sofas: 3cm VERSCHIL IN DIEPTE ZITVLAK(bil-knie) HOEKBANK LAGUNA, sluit niet mooi aan!

sascha.hoen@hotmail.com

Hoekbank Laguna besteld in Drachten (maart) vlgs afspraak geleverd in Groningen (aug.)
Transporteur geregeld, restant betaald en op naar huis. Thuis willen we de bank in elkaar zetten, maar we komen er niet uit-hij sluit niet mooi aan. Rolmaat erbij en er zit een verschil van maar liefst 3cm in de diepte van het zitvlak (2,5 zits 60 cm/1.5zits 57cm/hoek/2,5zits 57cm). Gelijk met Groningen gebeld, breng de bank maar even langs.
De bank is te groot om even langs te brengen, dat moet dan via een transporteur. En ik wil geen extra kosten maken voor een fabricagefout. Dan kunnen ze niets voor me doen!
Brief gestuurd Hoofdkantoor/Drachten/Klachtenservice Nederland. Na twee weken het antwoord breng de bank maar even langs. Hoe nu op te lossen...

De bank op jullie kosten worden opgehaald/gerepareerd/teruggebracht.
of de helft van ons geld terug als schadevergoeding of ontbinding van het koopcontract.

Geachte,
    kunt u een paar foto's mailen naar het filiaal van aankoop + het ordernummer erbij.
    Onze excuses voor het ongemak.
    sascha.hoen@hotmail.com
    Hallo, ik zal weer foto's mailen/opsturen naar Drachten het aankoop filiaal.
    Echter hebben zij deze ook al te samen met een klachtenbrief.
    De foto's worden vandaag gemaild 12 oktober 2013.
    Bedankt voor uw reactie.
    sascha.hoen@hotmail.com
    In afwachting van uw reactie, heeft u de foto's in goede orde ontvangen?
    Geachte,
    Wij hebben helaas nog niets ontvangen, ik ga maandag
    met het filiaal Drachten contact opnemen.
    sascha.hoen@hotmail.com
    Oke, wacht uw reactie af. Zeg anders maar waar ik de foto's naar toe kan sturen. Heb ze gemaild naar info@seatsandsofas.nl via we transfer. Kantoor Drachten en Groningen hebben een brief + foto's en zijn op de hoogte van de klacht! Het duurt zo allemaal wel heel erg lang!
    Geachte,
    Wij nemen telefonisch contact op met u.
    sascha.hoen@hotmail.com
    Is goed wacht op uw telefoontje, liefst op mijn mobiele nummer
    sascha.hoen@hotmail.com
    Helaas nog steeds geen telefoontje van u gehad, kan ik jullie anders bellen? Wil nu graag een oplossing hebben!

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?