Klacht Seats and Sofas: 7-12 weken, maak er maar minimaal een half jaar van!

britte

Wij hebben op 9 januari een bank besteld. De levertijd zou 7-12 weken zijn. We moesten er vanuit gaan dat het 6-7 weken werden want dit was ALTIJD het geval.
Inmiddels zijn de weken allang voorbij en kan ons nog steeds niet verteld worden wanneer de bank dan wel geleverd kan worden. Wij zitten al weken op klapstoeltjes en onze frustratie word absoluut niet serieus genomen. Uiteindelijk kregen we aangeboden om dan een leenbank te krijgen maar die moeten we zelf ophalen en terug brengen. Dat betekend dus dat wij een vrachtauto zouden moeten huren enz. Dit kost ons dan zo weer ruim 100 euro. We zouden dan vandaag echt gebeld worden om te laten weten wanneer onze bank klaar zou zijn, nou niet dus. Ik zeg echt omdat we inmiddels al 5 keer zijn langs geweest en al 9 keer telefonisch contact hebben gehad. Elke keer bereiken we er niks mee. Behalve dat er weer beloofd word dat ze er achter aan gaan en ons bellen. Zelfs dat bellen is soms blijkbaar teveel gevraagd want dat gebeurd niet. GRRRR!

- korting op de bank!
- leenbank in ieder geval bezorgd en opgehaald, en gelijk de nieuwe brengen, beetje service zou ondertussen wel mogen!!!!

Geachte,
    Er word in week 20 meteen telefonisch contact,
    met u opgenomen.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Gachte,
    Dit is gelezen.
    Geachte,
    Wij nemen in week 24 telefonisch contact met u op.
    Onze excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?