Opgelost door Seats and Sofas: 7 maanden geen hoekbank

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 453670
Gebruiker
Tumaris
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb in oktober 2019 een hoekbank besteld bij Seat and Sofas Veenendaal. 7 januari hebben wij onze hoekbank opgehaald en 8 januari hebben wij het in elkaar gezet. Ene kant van hoekbank was lager dan die andere kant. 17 februari hebben wij het hoekbank teruggebracht naar Seat and Sofas Veenendaal en tot nu hebben wij niks gehoord. Ik heb al contact gehad met Seat and Sofas Veenendaal en ze hebben geen idee wat is daar aan de hand is. Ze zeggen gewoon dat ik moet Wachten!!! Elke week hoor ik dat ik word volgende week teruggebeld en geïnformeerd maar dat gebeurt niet. Ik moet elke week zelf bellen.





Mvg, N.Burhanov

De oplossing

Geld terug. Ik wil niet meer wachten.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Seats and Sofas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Tumaris
    Datum
    Brief van S&S

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tumaris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen